Ensimmäinen kerta moneen viikkoon,tai ihan kuukausiinkin,kun tunsin vilunväristyksiä,mennessäni aamulla ulos.Pian se silti lämpeni,kun olin mustikassa niin jo piti t-paita heittää pois.

Olen putsaillut pihassa myös seinänvieriä kukista ja heinistä,koska viikonvaihteessa pitäisi saapua talkooporukka, kun "ellun" mökki saa uuden värin,punaiseksi tietty kuten ennenkin ja valkoiset puitteet.Vielä löytyy talkoohenkeä,kun osuvat oikeat ihmiset kohdalle ja minulle on niin onnellisesti käynyt.

Minulle,ei nähtävästi anneta pensseliä käteen,vaan kauhanvarressa toivotaan värkkäilevän ja sehän minulle passaa.

Pensseli olisikin oudompi kapine,kun noita taiteilijan lahjoja ei löydy,paremminkin  virkkukoukku ja puikot,mutta niillä tuskin seinät siitä tulisivat kuntoon.

Toivotaan nyt,että sade ei sotkisi hyviä aikeita.Perästä sitten tulee raporttia ja kuviakin ehkä..valmiista mökistä nim.