Olen Otso sain tunnarin  Paulalta ja Ruskalta
blogista Arkiporinaa.

Kiitos,puikkoellu sai hetki sitten oman.




Tunnustuksee kuuluu seuraavat asiat:

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2. Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä sama award 15 blogille/bloggaajalle.

1.Otso kuten tiedätte,minun ensimmäinen isäntäni
kuoli kun olin vielä aika nuori.
2. Kävelin naapuriin ja siellä oli ovi auki ja totesin
tänne, isäntäväkikin oli samaa mieltä.
3.Enkä ole katunut,tunne on luultavasti molemminpuolinen.
4.Asuimme silloin maalla,mutta nyt olemme jo kauan olleet
kaupungissa.
5. Niin minusta tuli sisäkissa,loikoilen nyt vanhemmiten
mielelläni saunan lauteilla ja huolto on erinomaista.
6.Minulla on mummola,jossa olen aina kun porukoille
tulee "vaellusvietti",milloin pitää päästä Lontooseen tai
Luostolle.
7. Mulla ovat asiat hyvin ja se on Fakta!!

En laita tätä eteenpäin,ehkä Iiro vielä kertoo joskus myöhemmin
kun sillä on sama mummo.