Olen saanut tämän tunnarin Paulalta "Arkiporinaa" blogista

Kiitoksia paljon hänelle.Pitäisi nähtävästi

vastata allaoleviin kysymyksiin.

 

      1. Milloin aloitit blogin? 

 

Aloitin elokuun 15 pvä.2008 en ollut perillä

mitä tämmönen tarkottaa.Olin saanut koneen

vähän aijemmmin.


         2. Mistä kirjoitat? Mitä käsittelet?

 

Pääasiassa tämä on esim. ajanviete ja kirjoittelen

ajatuksiani,käsitöistäni, runonpätkäkin joskus.

Vierailen muissa blogeissa ja olen kiinnostunut lapsista,

kissoista,koirista luonnosta ja kaikesta

maan jataivaan välillä.

 

     3. Mikä tekee siitä erikoisen?

Esim.Blogeja on kymmeniä erinlaisia,eri

harrastusten pohjalta,olen kiinnostunut

taitavista osaajista,mahtavista neuletöistä,

leivonnasta vaikka en itse leivo ainoastaan  syön.

vielä löytyy taitavat kortin tekijät,askartelijat y,m.

 

        4. Mikä sai sinut aloittamaan?

 

Sitä ei kysytty minulta, eräs hesalainen  tyttö

joka oli meillä vieraana sanoi:sinulle

avataan blogi ja siitä on kohta kolme vuotta.,

Aluksi olin suurissa vaikeuksissa,sillä jäin blokini

kanssa ihmettelemään,sain kyllä heti kommentteja

ja sitä kautta apua blokikavereilta mm.Tuhkimo,oli yksi..

  

      5. Mitä haluaisit muuttaa?

 

  Mainokset,ne ovat kiusallisia,kelpaa muuten

 tällaisena minulle Kiitos tuhansille kävijöille!!

 

  Nyt jatkan mihin eilen jäin:

  Tässä tunnarissa pyydetään antamaan

 upeille bloggareille,minä olen valinnut niin,

että annan tämän sellaisille joille en ole

ennen antanut.Odotetaan myös vastaamaan

viiteen kysymykseen.

 

  Siis: Tuhkimo joka oli ensimmäinen

kommentin jättäjä vajaa 3v.sitten.

 

 Kultaneula,nuori bloggaaja.

 

 Tupun tarinoita, (spede)

 

 Annelin käsityöt,"moninainen taitaja"

 

 Amalia,jolla on "sana hallussa".

 

 Olkaa hyvät!